A) Week 1a Identifiseer jou areas:

1.    Die Wilgers
2.    Equestria
3.    Georgeville
4.    La Montagne
5.    Lynnwood Park
6.    Lynnwood Ridge
7.    Meyerspark
8.    Murrayfield
9.    Navorsdorp
10.  Persequor
11.  Scientia
12.  The Willows
13.  Val-de-Grace
14.  Willowbrae AH
15.  Willo Park Manor

B) Week 1b Wat om te identifiseer in jou areas:

1.   BE - Besigheid
2.   BU - Slaghuis (Butchery)
3.   DS - Doctor
5.   GO - Government
6.   HA - Haarkapper
7.   JO -  Jol
8.   KE - Kerk
9.   KO - Kompleks
10. NB - Kennisgewingbord (Notice Boards)
11. OP - Kantoor Kompleks (Office Park)
12.  SK - Skool
13.  AD - Adverteer
14. GA - Gastehuise
15. TN - Tuisnywerheid
16.  PS - Pawn Shops
17.  TU - Tafel Uitstallings
18. MLM - Multi Level Marketing
19. SA - Sport Aktiwiteit of Kompleks
20. SF - Sekuriteitsfirma's
21. WS - Winkelsentrum

C) Week 1c Waarom die inligting?

Jy wil 'n databasis saamstel. Tans gebruik ek Mailchimp (www.mailchimp.com) om

D) Week 2 Die Wilgers

Stap elke dag vir 120 minute (as deel van jou oefenprogram) met 'n A4 Hardeband boek en noteer Week 1a se inligting. Bemarking is die lewensbloed van jou besigheid. Dit moet 'n daaglikse aktiwiteit wees wat nie-onderhandelbaar is. Gebruik Google Maps en stap straat vir straat todat elke straat in elke sub-area in jou TEIKEN area deurgestap is. Hierdie is 'n medium termyn doelwit en moet sorgvuldig gedoen word.

 Lynnwood Weg
Rubida
Frank
Mary
Bontrokkie
Swartlelie
Farm
Power
Verkenner
Kosmos
Jakob
Eendrag
Janine
Prinia
Ramkie
Rossouw
Piet Low
Soendal
Susan
Komati
Spitskop
Karwats
Simon Vermooten
Uitspan
Kopkou
Bakkie
Stilgeleë
Remskoen
Salier
Wakis
Cairncroft
Ossewa
Naaf
Veldskoen
Lezard
Kontak
Freeborn
Rosalind

E) Week 3 Kerke op die Werf

Kerke doen bazaars vir fondsinsamelings en gee ook weekliks 'n nuusbrief uit. Hul druk ook Almanakke en Kalenders. Gaan sien die skakelpersoon en vind uit of jy jou inligting op die weeklikse nuusbrief kan plaas. Nie 'n advertensie nie. Net basiese inligting, en bied die kerk 10% van jou kommissie aan. 85% van kerke is onder geweldige finansiële druk, en sal enige donasie (kommissie) verwelkom.

1.   Lynnwood Rif Gemeente, Camelia Straat Die Wilgers,
2.   
F) Week 4 Skole op die Werf

Gewoonlik ma's wat kinders optel en aflaai by die skool. Ideale bemarkingsgeleentheid. Skole gee ook nuusbriewe uit, hou fondsinsamelings en 'n fees waar uitstallers welkom is. Skole bied ook nuusbriewe. Bied aan om die papier te skenk vir die skool om maandeliks in die nuusbrief te kan verskyn.

1.  Die Wilgers Hoërskool
2.  Willowridge High School
3. Palm Tempelton Learning Centre
4. Little Flowers Babyhouse & Pre-School
5. Chelsea Buns Daycare
6. Lynnridge Learning Centre
7. The Yard Pre-Primary School


G) Week 5 Haarkappers op die Werf

Haarkappers, Naeltegnikuste en skoonheidskundiges werk vir kommissie. Maak seker elkeen het van jou strooibiljette op hul tafel (besigheid) en bied hul 10% van jou kommissie vir 'n suksesvolle verwysing aan.

1.  

H) Week 6 Sosiale Media

1.   Blog
2.   Facebook
3.   Google My Business
4.   Gumtree
5.   Instagram
6.   LinkedIn
7.   OLX
8.   Pinterest
9.   Twitter
10. Youtube

H) Week 7 Slaghuise op die Werf

1.  

I) Week 8 Spreekkamers Medies

1.   


J) Week 9 Komplekse (met buite Posbusse) op die Werf

1.  

K) Week 10 Gastehuise op die Werf

1.  

L) Week 11 Pawn Shops op die Werf

1.  

M) Week 12 Lynnwood Ridge

Stap elke dag vir 60 minute (as deel van jou oefenprogram) met 'n A4 Hardeband boek en noteer Week 1a se inligting. Bemarking is die lewensbloed van jou besigheid. Dit moet 'n daaglikse aktiwiteit wees wat nie-onderhandelbaar is. Gebruik Google Maps en stap straat vir straat todat elke straat in elke sub-area in jou TEIKEN area deurgestap is. Hierdie is 'n medium termyn doelwit en moet sorgvuldig gedoen word. 

 Camelia
Freesia
Hibiscus
Petula
Verbenia
Spitskop
Fremontia
Gardenia
Lancia
Halepensis
Jacobson

N) Week 13 Derde Area Equestria

Stap elke dag vir 60 minute (as deel van jou oefenprogram) met 'n A4 Hardeband boek en noteer Week 1a se inligting. Bemarking is die lewensbloed van jou besigheid. Dit moet 'n daaglikse aktiwiteit wees wat nie-onderhandelbaar is. Gebruik Google Maps en stap straat vir straat todat elke straat in elke sub-area in jou TEIKEN area deurgestap is. Hierdie is 'n medium termyn doelwit en moet sorgvuldig gedoen word. 

1. 

N) Week 23 Vierde Area Scientia

Stap elke dag vir 60 minute (as deel van jou oefenprogram) met 'n A4 Hardeband boek en noteer Week 1a se inligting. Bemarking is die lewensbloed van jou besigheid. Dit moet 'n daaglikse aktiwiteit wees wat nie-onderhandelbaar is. Gebruik Google Maps en stap straat vir straat todat elke straat in elke sub-area in jou TEIKEN area deurgestap is. Hierdie is 'n medium termyn doelwit en moet sorgvuldig gedoen word. 

 

O) Week 34 Vyfde Area Navorsdorp

P) Eiendomsagentskappe en Agente op die Werf

Q) Inkomste Moontlikhede

1. Verkope Residensieël en Kommersieël
2. Verhurings
3. Opleiding
4. Verbandkommissie
5. Waardasies
6. Instandhouding
7. Meubelvervoer / Skoonmakers
8. Tuindienste
9. Ontwikkelings
10. Bankteruggeneemde Huise

R) Sekuriteitsfirmas

1. Com Safe
2. National Armed Reaction
3. ADT Armed Response
4. Kabod 24 Reaction